תקנון
מבוא
1. האתר משמש בין היתר כחנות וירטואלית לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל , בין היתר באמצעות השתתפות במכירות רגילות, וקבוצתיות.
2 רשאים להשתתף במכרז בני 18 ומעלה ,בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל , אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
3. תנאי מוקדם לתוקף ביצוע קניה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגביה.
4. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות זאת, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין החנות , לכל דבר ועניין.
5. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון , כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.
6. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו ,מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון , לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה , הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.
* אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה, רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך .
הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון.
המכירות – חלק כללי
החנות תאפשר לך לרכוש מוצרים ו/או שירותים שונים באמצעות החנות, בדרך נוחה, קלה ומהירה, במחירים אטרקטיביים ממיטב היצרנים, היבואנים והקמעונאים המשווקים בישראל .
שיטות המכירה בחנות
קבוצתית
מוצרים נבחרים במחיר סיטונאי , המחיר במכירה קבוצתית הינו קבוע וסופי . כמות הפריטים תקבע בהתאם למספר המציעים ובכל מקרה לא יותר מהכמות המוצעת , כל הצעה זוכה ומטופלת באופן מיידי .
המחיר הינו כולל מע”מ במידה וחל תשלום מע”מ עפ”י כל דין, אלא אם צוין מפורשות אחרת .
רגילה
במכירה רגילה מוצעים למכירה כמות מוגבלת של מוצרים במחיר קבוע מראש.
הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן :
1. החנות מציגה רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.
2. במכירה רגילה רשאי כל משתתף לבחור ולמסור את פרטי כרטיס האשראי בחנות עצמו או באמצעות השארת הפרטים במענה טלפוני של החנות , כפי שיפורסם.
3. השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של המשתתף תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי החנות בעת השלמת הליך המכירה.
אופן ההשתתפות במכירות
1. לאחר השלמת הליך ההרשמה יבחר כל משתתף שם משתמש וסיסמא , לאחר בחירת שם
משתמש וסיסמא , יש להקליד פרטים בסיסיים כפי שיופיעו בדף ההרשמה כגון: שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מס’ טלפון , מספר כרטיס אשראי וכד’.
2. הקשת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע המכירה , לאחר מילוי כל הפרטים הופך
המשתתף ל”מבצע פעולה” .
לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות ,ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק.
3. מיד לאחר ביצוע ההזמנה תבצע החנות בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור
ההזמנה ע”י חברות כרטיסי האשראי, תינתן הודעה מתאימה ללקוח לפיה העסקה אושרה .
4. חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס
האשראי, לאחר אישור העסקה ע”י חברות האשראי.
5. הפרטים כפי שהוזנו בדף ההרשמה וכן רישום העסקה במחשבי החנות יהוו ראיה חלוטה
לנכונות הפעולות.
6. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים
ואזרחיים.
7. במקרה בו לא אושרה העסקה ע”י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה
ולפיה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות של החנות לצורך הסדרת אישור העסקה עם חברות האשראי .
במקרה כאמור, יחל מניין ספירת הימים באשר למועדי המשלוח ממועד אישור העסקה ע”י חברות כרטיסי האשראי בפועל.
לא פעל מבצע הפעולה להסדרת אישור העסקה תוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על אי אישור העסקה ע”י חברות האשראי , יראו החנות ו/או הספקים את העסקה כמבוטלת .
8. לפרטים נוספים ובירורים , ניתן לפנות ישירות אל הספקים בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני כפי שיופיעו בחנות.
ביטול הצעות/ החזר מוצרים
1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981 ( להלן: החוק).
2. ניתן לבטל רכישת/ להחזיר מוצר עד 14 יום מיום קבלת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות .
3. במקרה של ביטול העסקה במקרה של ביטול העסקה יחויב הלקוח בשיעור של 5% או 100 ש”ח הנמוך מביניהם.
4. אם סופק המוצר לרוכש, חלה חובת החזרת המוצר אל מחסני הספקים, על הלקוח.
מוסכם כי הלקוח יחזיר את הנכס באריזתו המקורית, כשהמוצר חדש לא נעשה בו שימוש והוא באריזתו המקורית כשהיא שלמה.
5. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את הנכס, וזאת במידה והנכס נשוא העסקה נשלח זה מכבר.
6. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו.
7. החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
7.1 נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .
7.2 אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין .
7.3 במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .
7.4 במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.
8. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.
9. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה, רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך .
הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון.
החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי , לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.
אספקת המוצרים ומשלוחים.
*שימו לב אנו מחייבים את המוצר שהזמנתם אך ורק כאשר הוא במלאי ומוכן
למשלוח ולא באופן אוטומטי עם
קבלת ההזמנה.
(החיוב לכאורה אותו אתם רואים זו רק תפיסת מסגרת זמנית ולא חיוב למעשה)
זמן אספקה למוצר – זמן האספקה יצויין לכל מוצר בעמוד המוצר. יש לציין כי אנו לוקחים טווח של ימים נוספים יתכן שהמוצר יגיע לפני זמן האספקה. בעת משלוח ישלח אליכם במייל מספר מעקב הכולל קישור לאתר חברת השילוח,שם תוכלו לבדוק את מצב המשלוח .במקרה של איחור אין חברתנו אחראית לכך אלא רק חברת השילוח כמובן שניתן לשתף אותנו ואנו נעשה הכול על מנת שתקבלו את המוצר שהזמנתם במהרה.
במקרה של אובדן או נזק של חברת השילוח (למעט ריהוט ממונעים וכדו’) נדאג לשלוח לכם מוצר חדש במקום ללא עלות נוספת של המשלוח .
חשוב לציין כי זמן האספקה המצויין בדף המוצר הוא זמן ההגעה הממוצע למוצר זה, ואין הוא התחייבות
לזמן אספקת המוצר, זמני אספקה סופיים מצויינים בפירוט בהמשך.
על מנת לזרז את המשלוח אליכם, בעת הרכישה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים במהלך שעות הבוקר (עבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתכם), רוב המשלוחים מסופקים במהלך שעות אלו. בנוסף מומלץ לרשום מספר טלפון נוסף בהערות להזמנה – שיהיה למקרה אין מענה לאורך זמן במספר שהכנסתם ולא יענו בזמן אספקת המוצר.
מרבית ההזמנות מטופלות ויוצאות מהחנות יום לאחר ההזמנה. עם זאת, חלק מהמוצרים אינם נמצאים תמיד במלאי זמין, ולכן זמן הכנתם למשלוח עלול להיות ארוך יותר. במידה ולא נוכל לעמוד בלוחות הזמנים באופן החורג מאיחור סביר ייצרו איתכם קשר על מנת לעדכן ולקבל את אישורכם להמשך טיפול בהזמנה.
באזורים המוגבלים לגישה מבחינת מרחק / ביטחונית / אזורי קצה של הארץ / אזורים חריגים ואזורים מעבר לקו הירוק, יתעכב המשלוח, ולא תחול עליו ההתחייבות הראשונית לזמן האספקה.
חשוב!!!. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי
עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג.
*ימי חול המועד אינם נחשבים לימי עסקים!!!
1. החנות ו/או הספקים לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר ,לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה , תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר , אלא אם צוין מפורשות אחרת.
2. החנות ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה
הנקובים בדף המכירה, וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי .
החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
2.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום
ונזקי טבע.
2.2 שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
2.3 כל סיבה שאינן בשליטת החברה.
3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.
דמי משלוח
לכל מוצר יש מחיר לעלות המשלוח אלא אם צויין אחרת (משלוח חינם) .לאזורים חריגים קיימת תוספת למשלוח בעלות של החל מ 29 ₪ תלוי בסוג המוצר/נפח/משקל/קומה וכו’ ניתן לבדוק מול נציגי השירות.
1. דמי המשלוח ישולמו ע”י הלקוח בנפרד במועד האספקה או במסגרת התשלום בגין המוצר כפי שיצויין בעמוד המוצר.
2. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.
3. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהספק וזאת בתיאום מראש עם הספק באשר למקום ומועד האיסוף.
4. מוסכם כי במקרה של איסוף ע”י הלקוח מסניפי הרשת לא יגבו מהלקוח דמי משלוח.
שירות לקוחות
1. כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות באשר למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר , אחריות וכיו”ב ניתן לפנות אל נציגים מטעם הספקים השונים.
2. לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו, ניתן לפנות אל
” הכל לתינוק mon bebe :
בניידים : 0533746654 שרות הלקוחות בימים א’-ה’ 10:00-17:00 למעט שישי שבת ערבי חג וחג.
או באמצעות דוא”ל –
[email protected]
נא לציין מס’ טלפון והזמנה בעת משלוח ה-מייל
3. נציגי החנות ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה, כניסה לאתר והשימוש בו על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה.
אבטחת מידע פרטיות בחנות
1. החנות נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור , ככל האפשר על סודיות המידע.
העברת הנתונים באתר מתבצעת בצורה מוצפנת בטכנולוגיית SSL.
2. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן . במקרים שאינם בשליטתה ואו הנובעים מכוח עליון , החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא , עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו , אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
3. החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול
האתר בלבד , ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה.
כללי
1. הנהלת החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את כללי ההשתתפות במכרז והתקנון לפי שיקול דעתה הבלעדי .
מובהר כי לא יעשה שינוי בנהלים תוך כדי ביצוע הליך המכירה.
2. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד , ואינן מחייבות את החנות.
3. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי , כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר לרבות ברכישה במסגרת הליך המכירה הפומבית , שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא , לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא , שאז החנות שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב למבצע הפעולה.
5. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.
6. הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר , אלא אם נכתב אחרת.
7. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר , לרבות גרפיקה , עיצוב , הצגה מילולית , סימני מסחר , סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה.
8. אין להעתיק , לשכפל, להפיץ , לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר , אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.
9. רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
10. נפלה טעות בתיאור המוצר , לא יחייב הדבר את החנות ו/או את הספקים.
11. אחריות לתיקון המוצרים ניתנים על ידי הספק/ יבואן כמקובל, שירותי תיקון יינתנו בתאום עמם.
אמינות ויושר
1. החנות מודעת לרגישות הכרוכה בהפעלתו של אתר מכירות באתר האינטרנט,
ועל כן מקפידה החנות לנהל את האתר בזהירות , מיומנות, ובאופן מבוקר.
2. מסחר הוגן, קיים איסור מפורש של כל גורם מטעם החנות , או הקשור עימה לקחת חלק במכרזים.
עובדי החברה וספקי החברה אף חתומים על מסמך האוסר עליהם מפורשות לבצע רכישות במסגרת האתר.
3. קיים תיעוד מלא של כל מכירה המתבצעת באתר לרבות של כל ההצעות המתקבלות וההצעות הזוכות.
4. “הכל לתינוק mon bebe ” ערבה לכספי הלקוחות בדבר הספקת המוצר כפי שהוזמן באמצעות האתר.
5. אמת בפרטי המוצר, באתר יופיע המוצר עם כל המידע הרלוונטי
ה. זמן אספקה עד 21 ימי עבודה אלא אם צויין אחרת. תנאי תשלום ומשלוח א. איזור החלוקה מוגבל , ישנה תוספת לאזורים חריגים כגון:מושב ישוב קטן,בתי קרקע קו ירוק וע”פי החלטת חברת השילוח .מחיר המשלוח עלול ע”פי שיקולי החברה השולחת. ב. במכירה בכרטיסי האשראי רשאית החנות לגבות את דמי המשלוח במזומן בלבד. ג. המחירים המוצגים באתר הינם למזומן בלבד,אלא אם צויין אחרת. ד. ללקוח תהיה אפשרות לאסוף את המוצר/מוצרים ישירות מהחנות/ספק,אלא אם צויין אחרת. שירות לקוחות א. כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות באשר למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר , אחריות וכיוצב ניתן לפנות אל נציגים מטעם הספקים השונים ואו לחנות .
ב. לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו, ניתן לפנות אל החנות במייל.
נא לציין מס טלפון והזמנה בעת משלוח ה-mail
ג. נציגי החנות ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה, כניסה לאתר והשימוש בו על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה. אבטחת מידע פרטיות בחנות א. אין קשר בן המחירים באתר הזה לבן המחירים ב סניפי רשת “כל בו סימה” ב. במקרים שאינם בשליטתה ואו הנובעים מכוח עליון , החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא , עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו , אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
ג. החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד , ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה. כללי א. הנהלת החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את כללי ההשתפות במכרז והתקנון לפי שיקול דעתה הבלעדי. מובהר כי לא יעשה שינוי בנהלים תוך כדי ביצוע הליך המכירה.
ב. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד , ואינן מחייבות את החנות.
ג. החנות אינה אחראית לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית החנות אינה מתחייבת כי הקישורית (LINK) בכל קישורית תוביל את הגולש לאתר אינטרנט פעיל.
ד. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי , כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר לרבות ברכישה במסגרת הליך המכירה הפומבית , שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא , לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא , שאז החנות שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב למבצע הפעולה. ה. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.
ו. הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר , אלא אם נכתב אחרת.
ז. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר , לרבות גרפיקה , עיצוב , הצגה מילולית , סימני מסחר , סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה.
ח. אין להעתיק , לשכפל, להפיץ , לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר , אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.
ט. נפלה טעות בתיאור המוצר , לא יחייב הדבר את החנות ו/או את הספקים.
י. אחריות לתיקון המוצרים נתנים על ידי הספק/ יבואן כמקובל, שירותי תיקון ינתנו בתאום עמם. ט.ל.ח * מקום השיפוט בכל עניין ומחלוקת יהיה בבית המשפט המוסמך, בירושלים בלבד
הכנס את האימייל והסיסמה שלך והתחל את המסע